בניית אתרי נדל"ן להצגת פרוייקטים או אתר לחברת בנייה – להצגת הפרוטפוליו שלה, היא אמנם לא משימה מורכבת לבוני אתרים בעלי ניסיון אך יש לשים לב למספר דגשים.

  1. בענף האתרים ישנו מושג הנקרא "אתרי תדמית". לבונה האתרים המקצועי מובן כי אין בעצם אתר כזה. כל אתר נועד למכור!
    דוגמאות:
    אם האתר של החברה שלך אמור לייצר פניות, אנו אמורים לכוון אותו "למכור את טופס הפנייה" או "למכור את מספר הטלפון"
    אם האתר שלכם נועד לכוון את תנועת הגולשים להתקשר למחלקות ספציפיות, עלינו לכוון את התנועה באתר כראוי.
  2. האתר ככלי עבודה:
    בנוסף ישנה אפשרות להשיג מטרות נוספות בעזרת האתר. בניית אתר נדל"ן נכונה יכולה לקדם רבות את המכירה ולהוריד את עומס התקשרויות הסרק אשר מעסיקות את אנשי המכירות (לדוגמה)
    ע"י הצגת תוכניות, הדמיות, מיקום, תוכלו לאפשר לאנשי המכירות שלכם להציג חומר בצורה מסודרת ואחידה ולהוריד את כמות השאלות הראשוניות.
  3. בענף בניית אתרי נדל"ן כדאי לבחור אדם אשר מכיר את הענף ואשר יוכל גם להמליץ על שיטות תצוגת נכס חדשניות כמו 360 מעלות, סיורים ורטואלים וכדומה.

מוזמנים פנות ולהציג שאלות נוספות ע"י הפרטים משמאל.

אלכס ארנון.

מנהל.